Lugn kväll!

Dags att skriva i bloggen, vart så sugen!!
Jag har precis varit på stan och köpt färdigt ALLA julklappar, jag är nästan stolt!
Nu är det bara hoppas på att mamma, pappa, Sofia, Hille & Tobias blir glada för sina presenter som jag lagt ner så mycket tid på!
Alldeles snart ska jag laga min favvis rätt stuvade makaroner, vet dock inte vad det blir för tillbehör förutom aromat & ketchup förstås!
Sen ska jag gå med min bråkiga syster till friskis & svettis och köra core pass! Ska bli skönt, lite variation från gymmet, igen!

Idag har jag suttit fast i sorg träsket och lyssnat på sorgliga låtar hela dagen, den som spelats mest har varit If I were a boy med beyoncé, texten berör verkligen!
Skrivit klart omvårdnadsarbetet om bröstcancer idag, då fick jag veta att en bekant dog i precis samma sjukdom i helgen, det kändes tungt.. Får ta mig i kragen nu och göra iordning lite mat.

Ikväll är det Grey's igen, jag är som besatt! Hoppas att Denny är med igen, Jeffrey Dean Morgan är ju faktist min favorit skådespelare av alla!
Vi hörs närmare jul!


Kommentarer
Postat av: Hille

Kan inte vi stuva makaroner om två veckor??:-) Självklart blir jag glad av julklappen Julia. Jag vet att du kommer bli ÖVERLYCKLIGA av dom två jag köpt till dig:-)

2008-12-11 @ 09:53:38
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0