Juldaaaaaaaaaaag (dagen efter kan man också kalla det!)

Jag har ätit godis, druckit läsk och käkat en halv bulle för första gången på TVÅ månader!
Jag mår jättekonstigt :P Det kanske är förståeligt!
Iallafall! Igår hann jag inte med något inlägg då jag firade den traditionella julen, dock utan storasyster Helena!
Dagen började med att jag och Tobias (som vanligt) åkte hem till honom en sväng för att han hade glömt något, och sen åkte och hämtade farmor! Sen var det dags för den årliga julgröts-lunchen som iår tog nästan 2 timmar! Alldeles lagom tills Kalle började! Mamma åkte och hämtade kusin Matilda i Stenhagen (hon är förövrigt jättetjock och ska ha sin bebis om 3 veckor typ). Faster kom (I TID!!!!) klockan 4 och vi tog en promenad med hundarna innan Fia, Benny, Micke, Matilda & mamma kom tillbaka. Då var det julklappsöppning och jag agerade Nisse, jag var ju nästan hög av allt socker så det gick i en väldans fart! När alla julklappar var öppnade och alla var nöjda så var det julmat, jag och Farmor lagade (som alltid) maten och alla andra låg i soffan och laddade upp. Maten tog också evigheter att äta upp, så lagom till Svensson Svensson så var vi färdiga med den och pappa bänkade sig i soffan för att skratta åt Gustav Svensson som man nästan kan kalla Pappas dubbelgångare. Sen var alla helt slut och vi körde hem Matilda, Micke och Annika till Gränby. Jag somnade till vackra Armageddon och var helnöjd!

Jag fick min älskade löparskor av mamma och pappa igår! Bild kommer läggas in! Dom är jättefina och imorse invigdes dom på gymmets löpband! Tyvärr så hade jag ingen vattenflaska med mig och jag hade inte druckit något sen dagen innan så det slutade med en liten vätskebrist när jag tränade på så hårt! Har höjt alla vikter med nästan 20 kg nu på två månader, jag är imponerad av mig själv! Nu när jag är färdig med sockergrejen ska jag påbörja en ny "diet", dock inte lika strikt! Pappa ska få köpa ett nytt gymkort till mig med lite sponsring från mammas företag! Jag skulle ju dö utan mitt gym, och nu har ju Jossan fått kort också så det blir ännu roligare att träna :D

Nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp grönt te (måste varva ner magen) och Tobias bärbara data för att kika på Another Cinderella Story som jag snott av Blomman :)

God jul i efterskott alla vänner!




Leo med Tess napp i munnen :)




Mina nya skönheter!

Kommentarer
Postat av: Hille och Paulan

LILLA LOUIE:-) Tokstollen:-) Han är så söt den där daudann:-) Saknade du din stora storasyster igår?? Imorgon ska du få ett par klappar. Glöm inte mina hemma. Vi ses imorgon!! PUSS

2008-12-25 @ 23:29:35
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0