Halloj!

Nu har jag planerat in minst ett inlägg om dagen! :P

Idag har jag varit på staden med min vän Paris Hilton (Carro).
Jag köpte en übersöt blus på Rut m.fl som jag kikat på i typ 2 månader kanske, så det var på tiden!
Sen köpte jag ett linne också, ett likadant som Joseph har, med dragkedja på ryggen, mycket snyggt!
Sen åt vi lunch på subway innan vi gick till skolan för att ha svenska & matte.

Nu sitter jag här och ska snart laga middag, jasminris och majsbiff har jag tänkt att det ska bli, mumma!
Sen ska jag börja på mitt Engelska tal, har tänkt att prata om jämnställdhet, får se hur det går med de helt enkelt :P
Eftersom det inte är något på tv ikväll så ska jag gå och träna (tredje dagen i streck, vad är det för fel på mig?).
Ikväll blir det gym för att kompensera lite mot gårdagens pulspass, bra med variation!

Å en till sak! Jag kan inte släppa grey's igår, hur vacker är inte DENNY DUQUETTE? Han är så smarrig så jag vill bara äta upp han med lite grädde till! Nu ska jag allt lägga in en bild på godbiten så att flera får njuta av hans skönhet :)


Är han inte mumsig?

Kommentarer
Postat av: Verniii

Skönhet och skönhet vet ja inte om ja kan hålla med om :P Men nog var det ett gripande avsnitt :) Manus författaren till Grey's kan minsann ! :)

2008-12-04 @ 21:17:35
URL: http://vernanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0