Hallå blåbär :)

Ojojoj! Vilken dag, huvudvärken sitter fortfarande i och jag har tänkt mig en fredagskväll med vila!
Men icke! Jag har planerat att tvätta min lilla fisk Preston Burkes skål (det är dags nu Julia!) och sen städa lite lätt.
Efter det blir det nog inte heller så mycket vila, då ska jag läsa lite ur Candide så att jag blir av med den!
Och sen... nej sen är det nog bara middag (hemmagjord pizza) och idol tittande! Då börjar vilan! ÄNTLIGEN!!!

Idag är det min första helt träningsfria dag på en vecka, känns skönt och välbehövligt, mina axlar är döda efter armhävningarna i onsdags! Men jag lägger redan upp nästa veckas träning som typ börjar imorgon :P
Då blir det gymmet tillsammans med mamma, sen på söndag blir det ki yoga, NÅGON SOM VILL FÖLJA MED?
Längre än så har jag inte kommit än faktist.. Eftersom jag inte fått mina nya löparskor än så ska jag inte springa någonting tills jag har dom på mina fötter, blir endast lite lugn jogging som avslutning på gymmet, räcker bra det!

Just nu sitter jag och lyssnar på Green eyes med Coldplay, helt klart en låt att rekomendera, den är så avslappnad och lugn, precis min smak :D Lyssna på den ni!
Nu ska jag nog gå och börja med mina små sysselsättningar innan jag kan relaxa ordentlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0