Gips och sötmandlar

Jag är en glad människa, ingen bitterfitta som min samhällslärare påstår!
Det blir min inledning idag!
Idag har jag verkligen känt av att det snart är jullov, kollade på Love actually på svenskan, degade på gymmet på idrotten och var på gipsmottagningen på akutsjukvården. Det räcker lagom en tisdag innan lov!
Imorgon skulle man ta med något till akutsjukvården, för min del  blir det sötmandlar eftersom jag inte får äta andra godsaker förns om 8 dagar! Snart gjort, började för nästan 2 månader sen!

Ikväll blir det gym, samhällsstudier och inslagning av julklappar! Ska även kolla på Titanic, som alltid efter Titanic så får jag nog somna på en blöt kudde, men jag tror nästan det är värt det! Samtidigt så är det ju Bodyguard, dålig tajming till sen dom planerar upplägget på tv-tablån, två braiga filmer samtidigt! Fy skäms!

Nu ska jag äta grönsakssoppa och färskt bröd, blir inte så avancerat nu för tiden när man oftast äter själv!
Godkväll! 

Kommentarer
Postat av: Hille

Varför ska du äta ensammen?? Är inte ens Louie hemma?? Sötmandlar är inte fyskam det. Jag ska nog köpa mig en påse imorgon. Imorgon ska vi nånstans dit jag inte kan skriva här. Men du fattar nog vad jag menar:-) Pusshej

2008-12-16 @ 18:04:46
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Svar till hille!

Jag fick äta ensamen idag, Leo låg dock på golvet och tittade på! Jaha ska ni dit imorgon, skicka ett sms å berätta hur det går! Pusshej!

2008-12-16 @ 18:06:58
Postat av: Hille

i send you ett sms imorgon. men du svarar ju aldrig:-( puss

2008-12-17 @ 00:21:40
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0