Framtidsplaner!

Idag har jag fått för mig att jag ska vara duktig och komma på vad jag ska göra efter skolan!
Har blivit lite avtrubbad på att bli ambulanschaffis av någon anledning. Känns surt när det är vad jag planerat och valt linje efter det valet! Jag har istället nu börjat tänkt vidare, skulle kunna tänka mig något patetiskt som typ stylist, men det känns inte riktigt heller som min grej! Därför har jag kommit fram till att jag efter gymnasiets slut drar mig ner mot varmare breddgrader, typ Spanien eller Grekland, för att jobba, steka och ha kul! Det låer absolut som min grej och är en bra back-up plan innan det är dags för att bli vuxen på riktigt!

Känns bittert att det är så snart! Bara ett och ett halvt år kvar innan skolan är slut och alla drar vidare! Kollade precis på Laguna Beach och det var de som fick igång tankarna på vad jag skulle göra efteråt! Mycket nu i skolan och så, men tänk när det är över :O Jag ska njuta av att skriva samhällsuppgiften nu.. och läsa Candide.. och skriva idrottsuppgiften... Ja.. Njuta var det :P

Lyssnar på Counting Crows - Mr Jones just nu!
Texten är rörande! I wish I was beautiful


Kommentarer
Postat av: NAJDAJNE

sv: Aaaw, Jules då! :$ Du är den skönaste människan och jag diggar dig stenhårt. :) You're the Woman, med ett stort W ;)

2008-12-09 @ 19:44:41
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Najdajne

sv: Aaaw, Jules då! :$ Du är den skönaste människan och jag diggar dig stenhårt. :) You're the Woman, med ett stort W ;)

2008-12-09 @ 19:46:06
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Hille

åååå nej, måste min syster flytta så långt?? Bor vi inte redan tillräckligt långt ifrån varandra?:-(

2008-12-10 @ 13:01:10
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Annie

Visst va det?! Jag tyckte konserten va helt magisk! Biljetterna släpps imorgon!! :) Ticnet.se är det som gäller! :)

2008-12-10 @ 14:46:28
URL: http://anniebyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0