Formsvacka?

Idag är det inte min dag! Det hela började med att jag sov väldigt orolig och dåligt inatt, vilket resulterade i en mycket tjurig Julia. När jag kom till skolan höll jag iallafall hoppet uppe och tog mig igenom mitt tal, när det visade sig att jag "knappt" klarade g-kriterierna brast det! Jag ville gå under jorden och vart bara skit less på allting. För att lugna ner mig gick jag in till våran kära samhälls lärare för att göra en kompletering, då började hon kalla mig bitterfitta och fortsatte pinna på om att jag var en tjurig människa. TACK FÖR DET STÖDET! Klarade såklart inte kompleteringen utan fick gå ut och plugga om igen.. Då var det nära att jag gav upp och sa tack och adjö till skolan.
Ska det verkligen vara så att man ska plugga arslet av sig utan att det ger resultat?

Det blev inte bättre av att jag gick till gymmet för att försöka bli lite gladare, för där vart jag helt slut i kroppen och min självkänsla låg på botten.. Nu är jag iaf hemma, har tagit mig en mandarin och ett glas tranbärsdryck. Ska sätta mig i soffan och måla naglarna nu och sen ska jag nog sova för att lugna ner mig lite.
Tack och lov så är det slut nu, inget mera plugg på typ 11 veckor!

Kommentarer
Postat av: Nadine

ÅÅh, Jules! :(

2008-12-18 @ 19:22:27
URL: http://nadinemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Hille

varför inget plugg på 11 veckor?? har ni praktik?? Skönt å slippa skolan lite:-) Nästa vecka ska du komma till din syster och få fina julklappar:-) Puss

2008-12-19 @ 15:15:43
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0