Dan före dan före dopparedagen?

Man kanske inte säger så nu för tiden? Men men, jag är omodern..
Nu har jag precis kommit hem från bion med Calle, vi såg Yesman, huuuuuuur kul som helst!
Mamma vart dock besviken att jag såg en film med Jim Carrey, jag förstår inte vad hon har emot den roliga människan?
Jag har iallafall skrattat idag så det räcker och blir över! Vaknade upp bredvid en galen Carro imorse som kastade kuddar, då kom första skrattet, sen har det fortsatt hela dagen!

Imorgon är det dags för traditionellt julbak! Storebror kommer hit och vi ska göra knäck och rosa karameller samt klä granen! Först ska jag till ungdomshälsan dock.. Jag vill inte.. Jag har tvingat med mig mamma som ska sitta i väntrummet som moraliskt stöd när jag kommer ut! Jag hatar läkarbesök mest av allt!!! Jag är en frisk och hälsosam människa!

Jag tog ett jättesött kort på Leo idag när jag kom hem från gymmet! Han hade hittat Tess napp och låg och sov med den i munnen! Tänkte lägga in bilden, men jag hittar inte den rackarns sladden som behövs! Får lägga in imorgon helt enkelt :)
Nu ska jag slå på stort och lägga mig i sängen med mitt Best friend te som jag fick av Carro i julklapp :)
Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mamma hatar J. Carey. Jag älskar honom. :D

2008-12-22 @ 23:16:34
URL: http://sofianineast.blogg.se/
Postat av: Hille

Jag håller med mamma:-) Har aldrig gillat den mannen. Jag vill se det toksöta kortet på min bebis:-) Puss

2008-12-23 @ 15:47:15
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Julia svaaaaaraaar!

Haha bra systrar att ni tycker så olika! Har inte hittat sladden än men kortet kommer in snart ;) God jul på er!

2008-12-23 @ 19:55:32
URL: http://lillesyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0