Borta bra men hemma bäst!

Nu har jag efter 6 timmars bilfärd kommit hem! Portalgatan har aldrig varit så vackert som det är idag med lagom snötäckt mark och vacker julbelysning inne på gården :)
Jag har äntligen hittat namnet på en låt som jag letat efter så länge, ända sen i torsdags då den var med i Himlen kan vänta, minns även att jag letat efter den förut! Det är Damien Rice's låt  The Blowers Daughter. Det är en sån där låt som jag kan tänka mig har varit med i Grey's, dom låtarna brukar jag falla pladask för! Kan dock vara det att jag är en fantast av Damien Rice, vad vet jag! 

I bilen påvägen hem satt jag och Tobias i baksätet och sjöng hela vägen till Mjölby där det var mat, sen somnade vi som två små barn! Vi sov i kanske en halvtimme och började direkt sjunga när vi vaknade :P Tur att vi har tåliga föräldrar säger jag bara, sista biten var det riktigt illa när dom körde My heart will go on på radion!

Nu ska jag gå ner och protestera mot Upplands bo service som har valt att ta bort mitt cykelförråd och gjort det till något slags barnvagnsförråd! VAD ÄR DET FÖR FASONER?!  I min protest ingår det alltså att parkera min cykel i "barnvagnsförrådet", och NEJ jag är ingen dålig människa för det, för det står inte några barnvagnar där ändå! Punkt slut på min aggressioner.

Nej kanske lite popcorn och en kopp grönt te? Låter smask!


Skog?
Det finns kanske lite för mycket skog i småland?

Kommentarer
Postat av: Hille

inte då:-) Här är knappt nån skog alls!! imorgon ska vi åka den roliga vägen 6 timmar uppåt i landet. ses då. puss

2008-12-29 @ 10:48:56
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0