Back on track!

Två inlägg idag!

Nu är det bestämt, Jönköping i helgen och jag har fått halva packningslistan som består av varma kläder främst och badkläder (?!) vart ska detta sluta?
Sen den 22 Augusti är det dags igen, COLDPLAY ska spela på stadion!! Jag och Joseph ska imorgon beställa biljetter tror jag! Ska bli sjukt kul med tanke på hur bra dom var förra gången, utomhus spelning känns lite mäktigare och då var Globen ändå helt galet! :)

Och nu är grey's slut, och hur mycket älskar inte jag Denny då? Han är ju rå sexig! En riktig DILF om jag får säga vad jag tycker! Han kan jätte gärna få komma hem till mig och vara mitt spöke, han är en riktig ögongodis!

Ja och idag var ju mamma & jag och tränade på gymmet, tror ni inte att stilrobin var där då? Johorå! Så nu har jag sett honom där för första gången och då har jag tränat där i två år! Den ni!
Å nu ska jag läsa Candide och sen sova, jag är slut!


Kommentarer
Postat av: Fia

Denny är min, och om han ska vara någons spöke så är de mitt ;) Håller med dej helt och fullt, en riktig DILF!

2008-12-12 @ 22:05:42
URL: http://soofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0